CHATA SÝPKA

Milí naši hostia,

srdečné Vás vítame na Liptove - jednom z najkrajších kútov na Slovensku. Liptov je kraj, kde príroda i človek dokázali vytvoriť mnoho atraktívnych zaujímavostí vhodných pre každého návštevníka. Na pomerne malej ploche regiónu Liptov je sústredených množstvo zaujímavosti : hory, vodné plochy, termálne kúpaliska, historické pamiatky, ľudová architektúra, jaskyne ako i vzácne druhy fauny a flóry.  Ponúkame Vám ubytovanie v srdci týchto krás.

Kontakt:

Zuzana Vozárová

Prosiek 11

Telefon:

+421/903801288

+421/903116517

E-mail:  vozar.milan@601.imafex.sk

horny upraveny

Nájdete Nás v dedinke PROSIEK v srdci Liptova.

[Po polsku][English]Blok textu: GPS súradnice:

· Zem. Šírka

49.1458 N

49°8ʹ44.88ʺ N

· Zem. Dĺžka

19.5017 E

19°30ʹ6.12ʺ

CHATA POD STRÁŇOU

Z Liptovského Mikuláša sa dostanete do Prosieka cestou vedúcou okolo priehrady Liptovská Mara. Pri hoteli Jánošík ležiacom vedľa výjazdu z diaľnice D 1 sa vydáte smerom na Liptovsky Trnovec a Aquapark " Tatralandia" . Od Trnovca po troch kilometroch  sa dostanete na križovatku pri Liptovskej Sielnici. Vy pokračujte ďalej smerom na Bobrovník /Ružomberok/ a po dvoch kilometroch sa objaví odbočka na Prosiek. V prípade, že idete od Ružomberka odbočíte z diaľnice D 1 smerom na Bešeňovu a ďalej pokračujete na Liptovskú Sielnicu stále po hlavnej ceste, až sa dostanete na križovatku pod obcou Prosiek. Tu približne v strede obce nájdete smerovú tabuľu „Chata Sýpka“ ktorá Vás naviguje k chate.